Split - Hrvojeva 6
W naszej ofercie m. in. : Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, bezpłatne WiFi, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, sejf, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, klimatyzacja, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, WiFi, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, transfer z lotniska, przechowalnia bagażu, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, transfer, dostęp za pomocą karty, pokoje dla niepalących, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, wycieczki rowerowe, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, czujnik dymu, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer na lotnisko, parking, ogrzewanie, Maseczki dla gości, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, obiady na wynos, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, piesze wycieczki, codzienne sprzątanie, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, WiFi dostępne w całym obiekcie, usługi konsjerża, gaśnice, Pojemniki na śniadanie na wynos, dostęp do Internetu, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Dostęp do personelu medycznego, pralnia, całkowity zakaz palenia.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy pamiętać, że hotel mieści się na 3. piętrze w budynku bez windy. Na życzenie personel wniesie bagaże Gości na 3. piętro. Goście proszeni są o wcześniejsze poinformowanie hotelu o przewidywanej godzinie przyjazdu. Stosowną informację można wpisać w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi hotelu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 19 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 25 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 25 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 25 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Chorwacja - Split - La Porta Luxury Rooms, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.812324